domingo, 1 de junio de 2008

Final de primer de Magisteri d'Educació Infantil

Aquí finalitza el meu blog de Noves Tecnologies aplicades a l'Educació (http://fpcee.blanquerna.url.edu/ntae/index.htm).
Ha estat un treball molt interessant i enriquidor ja que he après a fer un blog on he pogut compartir les meves opinions, experiències i informacions amb la resta de companyes i usuaris d'Internet. I a posar el format al meu gust lo qual m'ha agradat molt ja que em motivava més a l'hora de fer-lo.
Fent memòria de tota l'assignatura la veritat es que hem treballat molt i em après molts conceptes gràcies al treball amb autoaprenentatge ja que moltes vegades havien de descobrir per nosaltres mateixes com fer servir els programes o com fer les coses. Hi ha molta matèria en aquesta assignatura, tot s'ha de dir, però crec que no hi ha cap punt d'aquesta que no ens hagi estat profitosa per la nostra vida, tant com de mestres com quotidiana.
I amb el blog també a finalitzat el primer curs a Blanquerna de Magisteri d'Educació Infantil. Ha estat un any ple d'experiències, sentiments, idees, emocions... Ha estat un any molt constructiu.
Finalment dir que estic molt contenta de la decisió presa d'estudiar aquesta carrera i no un altre.

Espero que us hagi agradat i servit d'ajuda
Molts petonets i fins aviat.

No hay comentarios: