2. TOTS ELS MITJANS CONSTRUEIXEN UNA REALITAT
La realitat sobre un fet és única, en canvi les interperetacions són infinites, tantes com cadenes de televisió, emissores de ràdio... A nivell estatal i pel que fa a la informació de rigor podem observar, que es podria resumir en mitjans de dretes i esquerres. Aquest fet influencia als consumidors d'aquesta informació d'una manera il·limitada manipulant la nostra visió del món. Per això és important saber diferenciar entre la realitat i les diferents interpretacions que donen color a la informació, tot i que no és una tasca senzilla.
6. ELS MITJANS TENEN IMPLICACIONS SOCIALS I POLÍTIQUES
Com bé es diu en aquest punt, els mitjans no únicament venen productes sinó que venen informació, valors socials i polítics, entre d'altres. De fet penso que la publicitat és només el mitjà per qual aconsegueixen el seu objectiu final que no seria més que la transmissió de valors ideològics que tant afecten a l'estructura social. Respecte a aquest punt només cal observar que la neuralitat i imparcialitat en qüestions polítiques gairebé no existeix en cap mitjà de comunicació de masses tot i que cal remarcar que els que són de caràcterpúblic s'apropen bastant més.
No hay comentarios:
Publicar un comentario